Conditii de garantie produse

Toate produsele prezentate si comercializate de catre snowboardpro sunt livrate clientului impreuna cu Factura sau Bon Fiscal, in baza carora oferim garantie produselor prin care garantam faptul ca toate produsele noastre noi sunt potrivite pentru a fi utilizate in conditiile pentru care ele au fost concepute si nu au defecte de fabricatie vis a vis de materialele folosite sau cauzate de o fabricatie defectuoasa. 

La livrarea produselor va rugam frumos sa verificati cu atentie in privinta oricaror defecte. Daca considerati ca oricare din produsele noastre sunt fie defecte sau de o calitate nesatisfacatoare, va rugam sa ne informati in scris pe adresa de email: contact@snowboardpro.ro in termen de maxim 14 zile din momentul in care ati primit produsele prin courier, termen in care acestea pot fi si returnate. Dupa cele 14 zile intram pe procedura de garantie in cazurile in care se aplica, iar orice produs defect sau neconform poate fi trimis inapoi spre analiza descarcand si completand formularul de schimb / retur din pagina de Retururi si urmand instructiunile de pe acesta: https://snowboardpro.ro/retururi

Produsele noi din categoria de snowboarding toate vin cu o garantie intre minim un an de zile si maxim trei ani de zile in functie de categoria de produs si producator. 

Toate placile de snowboard noi sunt acoperite de garantiile producatorilor in privinta oricaror defecte de fabricatie, exemplificate in randurile de mai jos.

Toate legaturile de snowboard noi au garantie 1 an de zile in decursul caruia este acoperita intreaga functionalitate in conditii optime si de siguranta a acestora. 

Toti boots ii de snowboard noi sunt acoperiti de garantiile producatorilor in privinta oricaror defecte de fabricatie pentru o perioada de 12 luni.

In cazul produselor de indelungata utilizare care au piese de schimb ce pot fi schimbate si garantate, producatorul va face tot posibilul sa inlocuiasca componentele necesare cu unele identice cu ale produsului initial, insa nu poate garanta pentru acesta lucru, iar reparatiile vor fi facute in functie de stocul disponibil la momentul solutionarii garantiei.

Garantii placi de snowboard: 

ARBOR Snowboards – Politica de garanție 
 
PASUL 1 
 
Înțelegerea politicii de garanție Arbor 
 
Arbor Snowboard Inc. („Arbor) garantează cumpărătorului inițial că o placă de snowboard Arbor este lipsită de orice defect al materialelor utilizate ori al manoperei pentru o perioadă de 3 ani de la data achiziționării. 
Dacă o placă de snowboard Arbor se dovedește a fi defectă, iar această situație este constatată și aprobată de Arbor, prin unica sa apreciere, atunci singura responsabilitate și obligație a companiei Arbor va fi să repare sau să înlocuiască placa de snowboard Arbor defectă. 
Cardul pentru înregistrarea garanției trebuie să fie completat și returnat în termen de 10 zile de la achiziționarea plăcii de snowboard Arbor. 
Pentru a înțelege integral politica de garanție Arbor, vă rugăm să parcurgeți următoarele rânduri. 
 
PASUL 2 
 
Evaluați și determinați validitatea cererii dumneavoastră. 
 
a. Mai am chitanța, bonul, ori factura originală ce atestă o dată de achiziționare ce nu depășește 3 ani? 
b. Am cumpărat această placă de la un dealer autorizat (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.)? 
c. Pare că această distrugere se datorează unor materiale defectuoase ori a unei manopere deficitare, de slabă calitate? 
d. Pare că această distrugere este cauzată în urma unui impact, a unui abuz, a neglijenței ori a unei întrebuințări necorespunzătoare, mult prea agresive? 
 
CE ESTE ACOPERIT? 
 
a. Delaminarea topsheetului, a tălpii, a canturilor ori a pereților laterali ai plăcii ce reprezintă o consecință directă a unui defect de fabricație 
b. Crăpături structurale ale topsheetului, ale tălpii, ale canturilor, ale miezului plăcii, ale pereților laterali ai plăcii ori ale canturilor datorate unui defect de fabricație 
c. Inserții cu un filament deteriorat, cele care nu sunt bine fixate ori aliniate. Vă rugăm să luați cunoștință de faptul că filamentul deteriorat al inserțiilor sau orice altă formă de distrugere a inserțiilor ori a tălpii survenite în urma unui montaj deficitar al legăturilor pe placă nu este considerat un defect al materialului și nu este reparabil. 
 
CE NU ESTE ACOPERIT?
 
a. Orice problemă apărută în urma unei utilizări necorespunzătoare, a unui abuz ori a neglijenței. Aceasta include, dar nu se limitează la, distrugerile provenite prin impactul cu bare metalice (rail) ori pietre. 
b. Deteriorări la nivel estetic, incluzând găuri sau ciobituri ale topsheetului, decolorări ale elementelor grafice datorate expunerii plăcii la radiațiile solare, oxidarea ori ruginirea canturilor 
c. Distrugerea plăcii rezultată în urma montării improprii a legăturilor pe placă, incluzând și utilizarea unor scule nepotrivite pentru procesul de montaj 
d. Distrugeri cauzate de orice modificări neautorizate aduse plăcii 
e. Deteriorări uzuale, normale ce sunt specifice oricărui echipament sportiv supus utilizării. 
 
 
PASUL 3 
 
Contactați dealerul autorizat Arbor (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.)  de la care ați achiziționat produsul. 
Vă rugăm să luați cunoștință de faptul că toate cererile de garanție necesită o dovadă datată a procesului de cumpărare de la un dealer autorizat Arbor (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) pentru a putea fi procesate. Nici o cerere pentru garanție nu va fi luată în considerare fără o dovadă validă a procesului de cumpărare aparținând cumpărătorului inițial care să ateste că produsul a fost achiziționat în urmă cu 3 ani sau mai puțin. 
Vă rugăm să alegeți una dintre opțiunile următoare care se potrivește cel mai bine situației dumneavoastră: 
Trimiteți placa de snowboard la retailerul autorizat de la care a fost inițial achiziționată. Retailerii dumneavoastră locali sunt o resursă extraordinară pe care o puteți utiliza în parcurgerea procesului de garanție și vă vor ajuta prin a servi nevoilor dumneavoastră. Dealerii noștri vor elabora o cerere de garanție pentru dumneavoastră, se vor ocupa de toți pașii implicați în acest proces la fața locului, ori chiar vor trimite placa dumneavoastră către noi pentru o reexaminare internă Arbor. Dacă nu vă aflați în proximitatea retailerului autorizat de la care ați cumpărat placa de snowboard sau dacă ați cumpărat-o de la unul dintre retailerii noștri online autorizați, atunci vă rugăm să ne contactați pe noi direct scriindu-ne un email pe adresa snow_info@arborcollective.com și vă vom putea oferi consultanță în parcurgerea procesului dumneavoastră de garanție. În acest caz vă rugăm ca, atunci când trimiteți cererea dumneavoastră direct către compania Arbor, să includeți cel puțin 2 fotografii ale suprafeței defectuoase ce face obiectul respectivei solicitări de garanție, o scurtă descriere a problemei și dovada care atestă procesul de cumpărare; ideal ar fi să trimiteți o copie scanată sau o fotografie a dovezii de cumpărare în original. 
 
POLITICA DE GARANȚIE INTEGRALĂ PENTRU PLĂCILE DE SNOWBOARD ARBOR 
 
Arbor Snowboards Inc. („Arbor) garantează cumpărătorului inițial al produsului că placa de snowboard Arbor este lipsită de orice defect al materialelor utilizate sau al manoperei pentru o perioadă de 3 ani de la data achiziționării. Dacă placa de snowboard Arbor este găsită ca fiind defectă, situație constatată și aprobată de Arbor, prin unica sa apreciere, singura responsabilitate și obligație a companiei Arbor va fi să repare sau să înlocuiască placa de snowboard Arbor defectă. 
Cardul pentru înregistrarea garanției trebuie să fie completat și returnat în termen de 10 zile de la achiziționarea plăcii de snowboard Arbor. Această garanție este supusă următoarelor limitări: 
 
1. Garanția se aplică exclusiv plăcilor de snowboaard Arbor cumpărate de la dealeri autorizați (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) 
2. Garanția nu este transferabilă și este valabilă exclusiv pentru cumpărătorul inițial al produsului. Toate solicitările de garanție trebuie să fie însoțite de o dovadă ce atestă procesul de cumpărare în care să fie clar menționat numele dealerului. 
3. Toate produsele returnate către Arbor pentru a beneficia de o inspecție în vederea aplicării garanției trebuie să primească în prealabil o autorizare pentru returnare care poate fi oferită prin intermediul telefonului. Pentru a primi această autorizație aveți la dispoziție două metode: sunați la numărul de telefon 310.577.1120 sau trimiteți un email pe adresa snow_info@arborcollective.com. 
4. Excluse de sub acoperirea acestei garanții sunt următoarele: 
a. Distrugeri cauzate în urma unei întrebuințări neadecvate, a abuzului ori a neglijenței 
b. Distrugeri apărute în urma impactului, incluzând distrugeri cauzate de pietre sau alte obstacole 
c. Distrugeri cauzate de montarea improprie ori ajustarea necorespunzătoare a legăturilor pe placă 
d. Distrugeri ale stratului superior al plăcii cauzate de legături ori alte materiale străine 
e. Distrugeri cauzate de utilizarea solvenților ori a altor tipuri de adezivi 
f. Crăpături sau ciobituri minore de natură estetică la nivelul topsheetului 
g. Deteriorări uzuale, normale ce sunt specifice oricărui echipament sportiv supus utilizării. 
 
 
5. Această garanție își pierde validitatea, devine nulă, în cazul în care s-a adus orice fel de modificare plăcii de snowboard Arbor fără a fi aprobată în scris de către Arbor în prealabil. 
6. Plăcile de snowboard Arbor reparate sau înlocuite mai primesc acoperire doar pentru perioada rămasă din garanția inițială. 
 
Garanțiile supuse legilor în vigoare incluzând, dar nelimitându-se la garanțiile ce implică vandabilitatea și echipamentele sportive dedicate unui anume scop sunt anulate în mod expres prin prezenta declarație. 
Toate garanțiile, scrise, orale sau implicite sunt limitate în mod expres la perioada și termenii acestei garanții. Această garanție este exclusivă și ține loc de toate celelalte garanții, indiferent de natura acestora. Legile din anumite regiuni necesită termeni diferiți sau mai lungi sau interzic anumite prevederi sau limitări ale garanției. Acceastă garanție vă furnizează anumite drepturi legale care pot varia de la stat la stat, de la țară la țară, de la regiune la regiune. 
 
Garanție: Snowboardingul poate să fie o activitate periculoasă. Echipamentul de snowboarding utilizează un sistem de legături fixe, care nu se pot desface nici în cazul unui impact. Utilizarea acestui produs poate cauza accidentări grave la una sau la toate părțile corpului utilizatorului. Utilizatorul ar trebui să primească instrucțiuni de la un instructor de snowboarding calificat înainte de a utiliza acest echipament. Acest produs ar trebui utilizat de către minori exclusiv sub supravegherea și cu acordul părinților sau a tutorilor legali. Nici vânzătorul, nici producătorul nu sunt responsabili pentru orice vătămare, deces, distrugere, directe sau subsecvente, ce ar putea să apară în urma utilizării sau a incapacității de utilizare a acestui produs. 

BURTON Snowboards – Politica de garanție 
 
Burton Snowboards garantează că toate produsele vândute de către Burton sunt lipsite de orice defect al materialelor utilizate ori al manoperei efectuate pentru o perioadă specifică de acoperire începând cu data achiziționării, în cazul în care nu este specificat altfel direct pe produs. Dacă un produs este considerat ca fiind defect de către Burton, în urma propriei sale evaluări, singura responsabilitate a companiei Burton este să repare ori să înlocuiască produsul defect. 
 
Garanția limitată Burton pentru întreaga durată de viață a produsului 
 
Burton Snowboards garantează că toate articolele vestimentare (Clothing), toate echipamentele dedicate practicării sporturilor de iarnă (Outerwear), gențile (Bags) ori valizele (Luggage) vândute de către Burton sunt lipsite de orice defect al materialelor utilizate ori al manoperei efectuate pentru întreaga durată practică de viață a produsului. 
Distrugerile cauzate în urma utilizării necorespunzătoare,  a abuzului, a accidentelor, a neglijenței, și cele uzuale de utilizare care sunt perfect de așteptat să apară în urma folosirii extinse a produsului de-a lungul timpului, nu sunt acoperite prin această Garanție pe viață limitată, dar pot fi reparate la un cost mai mult decât rezonabil. 
Defectele ce se referă la materialele utilizate includ fermoare, catarame, capse și țesături textile. Defectele legate de manopera efectuată se referă la elementele de construcție a produsului precum cusături, tiviri, aplicări ale benzii izolatoare pentru sigilarea cusăturilor în scopul asigurării impermeabilității, etc. 
Toate solicitările de garanție trebuie să fie însoțite de o dovadă ce atestă achiziționarea produsului de la un dealer autorizat Burton (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.). 
Această Garanție pe viață limitată poate să varieze de la stat la stat sau de la țară la țară. 
Garanția pe viață limitată pentru articole vestimentare și echipament dedicat sporturilor de iarnă este disponibilă pentru produsele achiziționate după data de 12 iulie 2018. 
Garanția pe viață limitată pentru genți este disponibilă pentru produsele achiziționate după data de 1 august 2009. 
 
Definirea conceptului „Pe viață 
 
Termenul “pe viață” se referă la durata rezonabilă de viață a unui produs. Acest lucru nu înseamnă de-a lungul întregii vieți a utilizatorului, ci mai degrabă durata de viață a materialelor și componentelor ce alcătuiesc produsul finit. Noi facem tot posibilul să selectăm cele mai calitative materiale și componente care îndeplinesc standardele noastre de calitate, dar chiar și cele mai bune materiale au o anumită durată de viață și, cel mai probabil, se vor degrada în timp. 
Noi evaluăm durata de viață a unui produs în funcție de modalitatea în care acesta este destinat a fi utilizat și gradul de uzură pe care acesta este predispus să îl primească în timp, și nu în funcție de cât de vechi este, de vârsta” acestuia. 
 
Purtarea și degradarea 
 
Nimic nu durează pentru totdeauna deși ne-am dori să fie așa! Produsele utilizate în mod frecvent în anumite condiții și expuse elementelor exterioare pot să prezinte urme de uzură mult mai rapid decât acelea care sunt utilizate mai puțin frecvent și asta poate să însemne pur și simplu că produsul și-a atins finalul duratei sale practice de viață. 
 
3 ani garanție pentru plăcile de snowboaard ce prezintă sistemul de montaj de tip Canal (The Channel) 
 
Burton va repara sau va înlocui orice placă ce prezintă sistemul de montaj al legăturilor de tip Canal (The Channel) achiziționată după data de 13.08.2013 pentru o perioadă de 3 ani începând cu data inițială de cumpărare, iar această garanție este valabilă exclusiv pentru cumpărătorul inițial al produsului (care trebuie să dețină o dovadă în original ce atestă procesul de cumpărare). Această garanție se va aplica, desigur, exclusiv pentru cazurile în care sunt prezente defecte de fabricație. Vă rugăm să returnați produsele defectuoase la magazinul de unde le-ați achiziționat pentru a iniția o solicitare de garanție ori creați o cerere de garanție direct către noi accesând următorul link din site-ul nostru: https://www.burton.com/us/en/warrantyToate solicitările de garanție trebuie  fie însoțite de o explicație și de o dovadă care  ateste procesul de cumpărare al plăcii de snowboard (chitanțăfactură, bon, orice altă dovadă) 
 
Garanția pentru legăturile de snowboard Burton 
 
Toate baseplate-urile legăturilor de snowboard Burton beneficiază de GARANȚIE PE VIAȚĂ. Toate strapurile și high-back-urile legăturilor de snowboard Burton sunt acoperite de o garanție pe o perioadă de 1 an începând cu data la care au fost achiziționate. Garanția este limitată la legăturile ce au fost produse începând cu anul 2005 și până în prezent. 
 
Garanția pentru boots de snowboard Burton 
 
Toți boots-ii de snowboard Burton beneficiază de o garanție pe o perioadă de 1 an începând cu data la care au fost achiziționați. 
 
Garanția pentru căști Anon și pentru ochelari de snowboard (goggles) Anon  
 
Toate produsele Anon beneficiază de o garanție pe o perioadă de 1 an începând cu data la care au fost achiziționate. 
 
Ce nu este acoperit prin politica de garanție? 
 
Distrugerile cauzate de utilizare necorespunzătoareabuzaccidenteneglijențăfolosire normalăfurt sau orice altă formă de distrugere datorată oricăror altor motive în afara defectelor materialelor utilizate ori a manoperei efectuate, nu sunt acoperite prin această politică de garanțiedar acestea pot fi reparate la un preț rezonabil. 
 
Fiți atenți la canturi 
 
Plăcile noastre de snowboard sunt construite cu canturi metalice foarte ascuțite care ne oferă o aderență excepțională și împiedică prinderea acestora în zăpadă. Atunci când riderul nu este fixat prin legături pe placă, fie că face drumeții pe munte în încercarea de a descoperi noi zone pentru a se bucura de placa sa, fie că stă așezat în telescaun, aceleași margini metalice ascuțite ale plăcii pot să creeze o serie de prejudicii țesăturilor. Geci, pantaloni și chiar boots pot să fie tăiate la contactul cu canturile plăcii de snowboard dacă riderul nu este atent.  
Fiind permanent conștienți de poziția canturilor plăcii dumneavoastră puteți permite creșterea duratei de viață a echipamentului dumneavoastră, vă puteți bucura de acesta intact pentru o perioadă de timp mai lungă și puteți beneficia de toți indicii de performanță cu care a fost prevăzut designul acestuia. 
 
Telescaunul versus Highback-ul legăturilor 
 
Din când în când veți întâlni câte un telescaun care prezintă o zonă pentru așezare mai joasă decât limita normală. Protejați-vă highback-ul lăsându-l în jos înainte de a vă urca în telescaun și legăturile dumneavoastră vă vor fi recunoscătoare.  
 
Impermeabilitate 
 
În desele cazuri în care o geacă sau o pereche de pantaloni par că și-au mai pierdut din proprietățile de impermeabilitate, o simplă spălare poate să remedieze situația. Urmați îndeaproape instrucțiunile de spălare localizate în interiorul oricărui articol de îmbrăcămitne 
Impermeabilitatea nu este acoperită de garanție ca un defect de fabricație, excepție făcând cazurile în care prezintă un defect încă de la achiziționarea respectivului produs. Toți utilizatorii sunt responsabili pentru întreținerea impermeabilității pe parcursul duratei de viață a articolului vestimentar. 

ENDEAVOR Snowboards – Politica de garanție 
 
Endeavor garantează că produsele sale sunt lipsite de orice defect de fabricație pentru o perioadă de 1 an începând cu data la care au fost achiziționate. Angajamentul nostru față de voi constă în faptul că ne dorim ca voi să vă bucurați de placa de snowboard pentru un timp cât mai îndelungat. Dacă însă echipamentul vostru a cedat atunci noi vom face tot posibilul pentru a vă aduce înapoi pe pârtii cât mai curând posibil. Vă rugăm să parcurgeți în întregime, cu atenție, rândurile ce urmeză și vă rugăm să vă asigurați că sunteți familiari cu ele înainte de a începe o cerere de garanție. 
 
PASUL 1 
 
Vă rugăm să citiți următoarele întrebări. Dacă răspundeți DA la toate acestea, atunci vă invităm să treceți la Pasul 2. 
a. A fost produsul cumpărat în ultimele 12 luni? 
b. A fost produsul cumpărat de la un dealer autorizat Endeavor (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) sau direct de la un magazin online? 
c. Aveți o copie a chitanțeibonului, o confirmare a comenzii (order confirmation), a facturii sau a unei alte dovezi care să ateste procesul de cumpărare? 
d. Distrugerea sau defectul apărute par să fie rezultatul utilizării unor materiale defectuoase ori a unei manopere deficitare, de slabă calitate? 
e. Dacă ați răspuns DA la toate întrebările de mai sus vă invităm să treceți la Pasul 2. În caz contrar, vă rugăm să ne scrieți un email și vom vedea ce putem face pentru a vă ajuta. 
 
PASUL 2 
 
În cazul în care produsul a fost achiziționat de la un dealer autorizat Endeavor (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) vă rugăm să returnați produsul acestuia pentru a putea începe procedura cererii de garanție. 
Dacă produsul a fost cumpărat direct din magazinul nostru online vă rugăm să ne trimiteți un email care să cuprindă următoarele informații: 
a. Detalii despre produsul care este obiectul cererii de garanție 
b. Data inițială de achiziționare (vă rugăm să atașați o copie a chitanței, a facturii ori a bonului de cumpărare) 
c. Numărul de serie (Serial number) – Acesta poate fi găsit inscripționat în topsheet în dreptul uneia dintre cele două margini – heel edge / toe edge 
d. Descrierea defectului sau a deteriorării 
e. Când ați remarcat pentru prima dată acest defect ori această deteriorare? 
f. Imagini relevante cu defectul ori deteriorarea – Cu cât calitatea acestor imagini este mai bună și prezintă defectul sau distrugerea într-un mod cât mai vizibil și mai clar, cu atât mai rapid vom putea procesa cererea dumneavoastră de garanție. 
 
PASUL 3 
 
Așteptați un răspuns din partea echipei noastre de Suport Clienți. 
Ne propunem să răspundem tuturor solicitărilor de garanție cât mai curând posibil, dar pe parcursul perioadelor mai aglomerate rata de răspuns poate fi încetinită. Consilierii noștri de la departamentul de Suport Clienți sunt disponibili în intervalul orar 09:00-17:00 de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor oficiale). Emailurile primite în afara acestor intervale orare vor primi răspuns pe parcursul orelor de lucru disponibile în următoarele zile. 
În cazul în care vom avea nevoie de alte informații suplimentare vă vom anunța în prealabil. 
Nu toate cererile pentru garanție pot fi aprobate prin intermediul emailurilor. În unele situații vom solicita returnarea produsului pentru a i se efectua o inspecție. Dacă acesta este și cazul dumneavoastră vă vom oferi pe email instrucțiunile integrale ce trebuie urmate. 
 
CE ESTE ACOPERIT? 
 
Politica noastră de garanție acoperă, dar nu se limitează la, următoarele defecte sau distrugeri: 
a. Orice defect semnificativ de fabricație, rezultat al unei manopere deficitare 
b. Delaminarea topsheetului, a tălpii, a pereților laterali ai plăcii, a canturilor, a protecțiilor pentru tip și tail datorată unui defect de fabricare 
c. Defecte de fabricație referitoare la Canal (The Channel) 
 
CE NU ESTE ACOPERIT? 
 
Politica noastră de garanție nu acoperă, dar nu se limitează la, următoarele defecte sau distrugeri: 
a. Deteriorări cauzate de o întrebuințare improprie, abuz sau neglijență. Acestea includ, dar nu se limitează la distrugeri provocate de utilizarea plăcilor pe bare metalice (rail) ori pe suprafețe ce prezintă pietre, canturi crăpate sau nose-ul ori tail-ul rupte. 
b. Distrugeri generate prin montajul impropriu ori ajustarea inadecvată a legăturilor de snowboard, incluzând și utilizarea incorectă a sculelor  
c. Distrugeri cauzate de telescaun, telegondolă sau alte mijloace de transport montan 
d. Deteriorările uzuale ce sunt perfect normale în contextul utilizării unui echipament sportiv 
e. Distrugeri cauzate de folosirea solvenților sau adezivilor incluzând Loc-Tite pentru montajul hardware-ului, a stomp pads-urilor ori a traction pads-urilor atașate plăcii de snowboard. 
f. Deteriorări cauzate de reparația (servisarea) improprie a echipamentului incluzând deteriorări generate de o căldură excesivă sau urme lăsate pe placă în urma utilizării diferitelor unelte 
g. Distrugeri datorate utilizării unor componente hardware ce nu sunt furnizate de către Endeavor 
h. Distrugeri cauzate de coliziunea sau impactul cu, fără a se limita la, pietre, bare metalice (rail), elemente din snowpark, componente metalice ale mijloacelor de transport montan, bariere ce delimitează cozile ce se formează la urcarea în mijloacele de transport montan (teleski, telescaun, telegondolă) și ciment 
i. Deteriorări cosmetice incluzând, fără a se limita la, găuri, ciobituri, zgârieturi, oxidare, ruginire sau decolorări 
j. Deteriorări provocate prin modificări aduse produselor în afara fabricii Endeavor. 
 
LIMITĂRI ALE GARANȚIEI 
 
Politica de garanție referitoare la plăcile de snowboard adoptată de brandul Endeavor face obiectul următoarelor limitări în plus față de cele care sunt impuse prin legislația în vigoare. 
a. Garanția se aplică exclusiv produselor achiziționate de la un dealer autorizat Endeavor (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) sau direct din magazinul online Endeavor Snowboards. În cazul în care nu sunteți siguri că un anumit retailer este dealer autorizat Endeavor, vă rugăm să ne trimiteți un email pentru a primi o confirmare în acest sens. 
b. Garanția se aplică exclusiv cumpărătorului inițial și nu este transferabilă. 
c. Toate produsele trebuie să primească în prealabil aprobare din partea Endeavor Snowboards înainte de a fi returnate. Produsele returnate fără o aprobare scrisă nu vor fi procesate și vor fi trimise înapoi clientului, costul acestei returnări fiind suportat de către client. 
d. Endeavor Snowboards recomandă utilizarea unui serviciu de curierat asigurat ce permite urmărirea expedițiilor pentru returnarea produselor și nu își asumă responsabilitatea pentru distrugerea sau pierderea bunurilor în timpul transportului către sediul Endeavor Snowboards. 
e. Costurile aferente returnării produselor reprezintă exclusiv responsabilitatea cumpărătorilor. Costurile pentru returnarea produselor către clienți vor fi suportate de către Endeavor Snowboards. 
f. Toate costurile de transport legate de comanda inițială a produsului sunt nerambursabile și nu vor fi incluse în nici o restituire de bani acordată consumatorilor ca urmare a aplicării procedurii de garanție. 
g. Garanția își pierde valabilitatea, devine nulă, în cazul în care s-au adus modificări produselor ce nu au fost realizate de către Endeavor Snowboards. 
h. Produsele care sunt reparate sau înlocuite pe garanție mai primesc acoperire doar pentru perioada rămasă din perioada garanției inițiale. Spre exemplu, produsele reparate sau înlocuite la 11 luni de la data achiziționării vor continua să fie acoperite de garanție doar pentru 1 lună. 
i. Bunurile reparate prin garanție sunt supuse disponibilității stocului de produse existent în acel moment. Endeavor Snowboards va face tot posibilul să potrivească în cel mai bun mod culorile sau stilurile estetice ale diferitelor produse, dar nu poate garanta pentru acest aspect. 
j. Orice factură, chitanță, bon sau altă dovadă ce atestă procesul de achiziție trebuie să menționeze foarte clar dealerul autorizat Endeavor (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) de la care a fost cumpărat produsul respectiv, precum și data la care acesta a fost cumpărat. 
k. Produsele Endeavor nu sunt acoperite de nici o formă verbală de garanție. 
l. Dealerii autorizați Endeavor Snowboards (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) nu sunt autorizați să aprobe sau să respingă cererile de garanție. Toate cererile de garanție în America de Nord pot să fie exclusiv aprobate de către Endeavor Snowboards. 
m. Produsele achiziționate de pe site-ul eBay nu constituie obiectul garanției Endeavor Snnowboards. 
 
NEASUMAREA RĂSPUNDERII ÎN CAZUL ACCIDENTĂRII UTILIZATORILOR PRODUSELOR ENDEAVOR 
 
Snowboardingul este un sport periculos. Endeavor Snowboards nu își asumă nici un fel de răspundere în cazul accidentărilor sau chiar a decesului apărute în urma utilizării plăcilor de snowboard Endeavor. 
 
RIDE Snowboards – Politica de garanție 
 
Returnarea produselor pentru garanție 
 
Nu putem procesa retururile pentru garanție fără o copie a dovezii de cumpărare în original care să ateste că produsul se află încă în perioada de garanție și că dumneavoastră sunteți cumpărătorul inițial. 
 
Produse achiziționate direct de pe site-ul RIDEsnowboards.com și livrate de către RIDE 
 
În cazul în care comanda dumneavoastră a fost livrată direct de pe RIDE Snowboards, vă rugăm să contactați departamentul de Suport Clienți al RIDE. (RIDE Customer Support). Un reprezentant RIDE din cadrul acestui serviciu vă va pune la dispoziție o Autorizație pentru Returnarea Mărfurilor (RMA – return merchandise authorization) și adresa de livrare în cazul garanțiilor astfel încât dumneavoastră să puteți trimite produsul către noi pentru a i se efectua inspecția referitoare la aplicarea garanției. 
Dacă ne trimiteți returul pentru garanție fără a contacta în prealabil Serviciul de Suport Clienți RIDE (RIDE Customer Support), nu vom putea să procesăm returul dumneavoastră pentru garanție. Înlocuirea identică a produsului inițial achiziționat depinde de disponibilitatea stocului. 
NOTĂ: Clientul este responsabil cu suportarea costurilor de transport aferente expedierii către noi a returului pentru garanție. 
 
Produse achiziționate direct de pe site-ul RIDEsnowboards.com și livrate de către un retailer RIDE 
 
În cazul în care comanda dumneavoastră online a fost livrată de către un partener RIDE, retailer autorizat al brandului nostru, toate investigațiile referitoare la aplicarea garanției vor trebui redirecționate către acest retailer care v-a livrat marfa. Ulterior, partenerul nostru va procesa cererea de garanție cu noi în numele dumneavoastră.  
Informațiile de contact pentru retailerul ce v-a furnizat marfa le puteți găsi atașate pe ambalajul coletului dumneavoastră. Dacă aveți nevoie de ajutor suplimentar în detectarea informațiilor de contact, vă rugăm să contactați un reprezentant al Serviciului de Suport Clienți RIDE (RIDE Customer Support). 
 
Produse achiziționate direct de la un retailer RIDE 
 
Produsele achiziționate direct de la un retailer RIDE (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) trebuie returnate în locul din care au fost cumpărate. Ulterior, retailerul va procesa cererile de garanție cu RIDE în numele dumneavoastră. 
 
Politica de garanție RIDE 
 
Mulțumim pentru că ați achiziționat un produs RIDE! Garanția RIDE este rezervată exclusiv pentru cumpărătorul inițial. Asigurați-vă că păstrați o copie a dovezii de cumpărare în original, a facturii ori a chitanței (Dovada de cumpărare – Proof of Purchase), în cazul puțin probabil în care aveți nevoie să beneficiați de serviciul de garanție. 
În cazul în care dovada de cumpărare în original nu va putea fi furnizată de către client pentru a beneficia de garanție pentru produsul returnat, RIDE va utiliza data de fabricație a produsului ca dată de începere a perioadei de garanție. 
Bunurile vor fi reparate sau înlocuite dacă, după ce li s-a efectuat inspecția în cadrul unui Centru Service Autorizat RIDE și constatările acesteia au fost trimise și aprobate de către un tehnician al service-ului autorizat RIDE pentru garanții, s-a constatat faptul că sunt defectuoase din punctul de vedere al materialelor utilizate ori al procesului de fabricație, al manoperei. 
În cazul în care se impune înlocuirea pe garanție a produsului cu unul identic (Model, mărime sau/și culoare) și acesta nu mai este disponibil, se va înlocui produsul cu unul comparabil din punctul de vedere al performanței, mărimii și prețului. Această politică se aplică și în cazul înlocuirii anumitor componente ale produsului. 
 
Garanția RIDE de 3 ani pentru snowboarduri 
 
RIDE Snowboards oferă o perioadă de garanție de 3 ani pentru toate plăcile de snowboard fabricate începând cu sezonul 2017/2018. RIDE Snowboards oferă o perioadă de garanție de 1 an pentru toate plăcile produse pentru sezonul 2016/2017, precum și pentru cele produse anterior acestui an. RIDE Snowboards realizează și produse pentru promoții sau pentru alte circumstanțe speciale. Aceste produse nu sunt prezentate în catalogul nostru și nu sunt supuse politicii de garanție. 
Toate cererile de garanție se supun inspecției de către RIDE Snowboards înainte de a se aproba o înlocuire a produsului respectiv. În cazul înlocuirii unui produs ca urmare a aplicării garanției, acesta mai este acoperit de garanție exclusiv pentru perioada rămasă din garanția originală. 
 
CE ESTE ACOPERIT?
 
Crăpăturile structurale ale topsheetului, tălpii, miezului canturilor, pereților laterali ai plăcii (sidewall) datorate unui defect de fabricație. 

Distrugerile provenite în urma unui impact nu sunt acoperite prin garanție. 

Delaminarea topsheetului, a tălpii, a pereților laterali ai plăcii (sidewall), canturilor, ai protecțiilor pentru tip și tail datorate unui defect de fabricație. 

Distrugerile apărute în urma unui impact nu sunt acoperite de garanție. 

Inserțiile cu un filament deteriorat, cele care sunt impropriu fixate ori aliniate. (Notă: Inserțiile care au filamentul  deteriorat ca urmare a unui montaj necorespunzător nu se mai pot repara și nu sunt considerate un defect de fabricație.) 
 
CE NU ESTE ACOPERIT?
 
Orice problemă rezultată în urma unui impact, a unei utilizări necorespunzătoare, a unui abuz ori a neglijenței. Aceasta include, dar nu se limitează exclusiv la deteriorări apărute din cauza utilizării plăcii de snowboard pe bare de metal (rail) ori prin zone unde sunt prezente pietre. 
Aspecte estetice superficiale incluzând găuri sau ciobituri ale topsheetului , elemente grafice a căror intesitate cromatică scade în urma expunerii la radiațiile solare, oxidarea sau ruginirea canturilor. 
Distrugerea plăcii rezultată în urma unui montaj necorespunzător al legăturilor, incluzând utilizarea improprie a sculelor pentru montaj, montarea unor legături ce aparțin unui alt brand în afară de RIDE, sau orificii apărute în talpa plăcii în zona inserțiilor pentru legături din cauza unui montaj inadecvat. 
Distrugeri cauzate de modificări ale produselor efectuate în afara fabricilor RIDE. 
Distrugeri cauzate  de utilizarea solvenților, adezivilor ori a LOC-TITE-ului. 
Produse utilizate în cadrul programelor de închiriere. (Rental / Lease) 

VIMANA Snowboards – Politica de garanție 
 
Felicitări pentru noua dumneavoastră placă de snowboard Vimana. 
 
Noua dumneavoastră placă de snowboard Vimana este garantată că este lipsită de orice defect al materialelor utilizate ori al manoperei efectuate pentru o perioadă de 2 ani începând cu data la care a fost achiziționată inițial. 
În cazul în care Vimana Snowboards consideră, conform propriei evaluări, că placa dumneavoastră de snowboard este defectă, atunci Vimana Snowboards se obligă, conform propriei aprecieri, să repare ori să înlocuiască placa dumneavoastră de snowboard fără alte costuri suplimentare pentru dumneavoastră. 
Toate înlocuirile de produse sunt supuse disponibilității stocurilor la momentul respectiv. 
Compania Vimana Snowboards nu este responsabilă pentru orice costuri, accidentări personale, pierderi sau distrugeri apărute ca urmare a pierderii ori utilizării plăcii dumneavoastră de snowboard. 
Această garanție limitată se aplică exclusiv plăcilor de snowboard Vimana achiziționate de la un dealer autorizat (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) și este valabilă exclusiv pentru cumpărătorul inițial al plăcii de snowboard. 
Toate plăcile de snowboard returnate către Vimana Snowboards trebuie să aibă costul de transport plătit de către client și trebuie să fie asigurate. Vimana Snowboards nu își asumă nici o responsabilitate pentru eventuale distrugeri ale plăcii de snowboards ce ar putea să apară în timpul transportului. Costurile aferente transportului prin curier a plăcii de snowboard de la client către sediul Vimana Snowboards sunt nerambursabile. 
 
Toate solicitările de garanție trebuie să fie acompaniate de dovada originală ce atestă procesul de cumpărare a plăcii de snowboard de la un dealer autorizat Vimana. 
Următoarele aspecte sunt excluse din această garanție limitată: 
a. Deteriorări produse în urma unui impact, a utilizării necorespunzătoare, a abuzului ori a neglijenței 
b. Deteriorări uzuale, normale ce sunt specifice oricărui echipament sportiv supus utilizării 
c. Crăpături sau fisuri ale topsheetului generate în urma unui impact 
d. Filamente deteriorate ale inserțiilor cauzate de un montaj necorespunzător al legăturilor pe placă 
e. Distrugeri cauzate de utilizarea solvenților, a adezivilor ori a LOC-TITE-ului 
f. Distrugeri apărute în urma impactului cu pietre, cioturi lemnoase, bușteni, bare metalice (rail), ciment, ori alte obiecte ce au în componența lor orice alt material diferit de zăpadă 
g. Modificări aduse plăcii de snowboard precum, dar nelimitându-se la, tăierea sau modificarea tip-ului și a tail-ului, ori utilizarea unor unelte precum T-nuts 
h. Canturile crăpate sunt un efect ce poate să apară în mod curent ca urmare a utilizării normale a plăcii de snowboard ori ca urmare a unui impact. Această situație nu este un defect de fabricație și nu este acoperită prin garanție. 

SANDBOX helmets – Politica de garanție 
 
Sandbox Helmets garantează că produsele sale sunt lipsite de orice defect de fabricație pentru o perioadă de 1 an începând cu data la care au fost achiziționate. Angajamentul nostru față de voi constă în faptul că ne dorim ca voi să vă bucurați de sporturile preferate pentru un timp cât mai îndelungat. Și nu puteți face acest lucru corespunzător dacă nu aveți și protecția necesară! Dacă însă echipamentul vostru a cedat atunci noi vom face tot posibilul pentru a vă aduce înapoi afară cât mai curând posibil. Vă rugăm să parcurgeți în întregime, cu atenție, rândurile ce urmează și vă rugăm să vă asigurați că sunteți familiari cu ele înainte de a începe o cerere de garanție. 
 
PASUL 1 
 
Vă rugăm să citiți următoarele întrebări. Dacă răspundeți DA la toate acestea, atunci vă invităm să treceți la Pasul 2. 
a. A fost produsul cumpărat în ultimele 12 luni? 
b. A fost produsul cumpărat de la un dealer autorizat Sandbox (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) sau direct de la un magazin online? 
c. Aveți o copie a chitanței, bonului, o confirmare a comenzii (order confirmation), a facturii sau a unei alte dovezi care să ateste procesul de cumpărare? 
d. Distrugerea sau defectul apărute par să fie rezultatul utilizării unor materiale defectuoase ori a unei manopere deficitare, de slabă calitate? 
e. Dacă ați răspuns DA la toate întrebările de mai sus vă invităm să treceți la Pasul 2. În caz contrar, vă rugăm să ne scrieți un email și vom vedea ce putem face pentru a vă ajuta. 
 
PASUL 2 
 
În cazul în care produsul a fost achiziționat de la un dealer autorizat Sandbox (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) vă rugăm să returnați produsul acestuia pentru a putea începe procedura cererii de garanție. 
Dacă produsul a fost cumpărat direct din magazinul nostru online vă rugăm să ne trimiteți un email care să cuprindă următoarele informații: 
a. Detalii despre produsul care este obiectul cererii de garanție (model, nume, culoare, etc.) 
b. Data inițială de achiziționare (vă rugăm să atașați o copie a chitanței, a facturii ori a bonului de cumpărare) 
c. Descrierea defectului sau a deteriorării (vă rugăm să ne furnizați cât mai multe informații posibile) 
d. Când ați remarcat pentru prima dată acest defect ori această deteriorare? 
e. Imagini relevante cu defectul ori deteriorarea – Cu cât calitatea acestor imagini este mai bună și prezintă defectul sau distrugerea într-un mod cât mai vizibil și mai clar, cu atât mai rapid vom putea procesa cererea dumneavoastră de garanție. 
 
PASUL 3 
 
Așteptați un răspuns din partea echipei noastre de Suport Clienți. 
Ne propunem să răspundem tuturor solicitărilor de garanție cât mai curând posibil, dar pe parcursul perioadelor mai aglomerate rata de răspuns poate fi încetinită. Consilierii noștri de la departamentul de Suport Clienți sunt disponibili în intervalul orar 09:00-17:00 de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor oficiale). Emailurile primite în afara acestor intervale orare vor primi răspuns pe parcursul orelor de lucru disponibile în următoarele zile. 
În cazul în care vom avea nevoie de alte informații suplimentare vă vom anunța în prealabil. 
Nu toate cererile pentru garanție pot fi aprobate prin intermediul emailurilor. În unele situații vom solicita returnarea produsului pentru a i se efectua o inspecție. Dacă acesta este și cazul dumneavoastră vă vom oferi pe email instrucțiunile integrale ce trebuie urmate. 
 
CE ESTE ACOPERIT? 
 
Politica noastră de garanție acoperă, dar nu se limitează la, următoarele defecte sau distrugeri: 
a. Orice defect semnificativ de fabricație 
b. Orice defect semnificativ datorat unei manopere deficitare, de slabă calitate 
c. Orice defect semnificativ al materialelor utilizate ori al calității materialelor 
 
CE NU ESTE ACOPERIT? 
 
Politica noastră de garanție nu acoperă, dar nu se limitează la, următoarele defecte sau distrugeri: 
a. Deteriorări cauzate de o întrebuințare improprie, abuz sau neglijență 
b. Deteriorările uzuale ce sunt perfect normale în contextul utilizării unui echipament sportiv 
c. Deteriorări cauzate de utilizarea solvenților, adezivilor, înălbitorilor sau a altor substanțe corozive sau cu un puternic efect distrugător 
d. Distrugeri cauzate prin modificări aduse căștii de protecție 
 
LIMITĂRI ALE GARANȚIEI 
 
Politica de garanție referitoare la căștile de protecție adoptată de brandul Sandbox face obiectul următoarelor limitări în plus față de cele care sunt impuse prin legislația în vigoare. 
a. Garanția se aplică exclusiv produselor achiziționate de la un dealer autorizat Sandbox (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) sau direct din magazinul online Sandbox Helmets. În cazul în care nu sunteți siguri că un anumit retailer este dealer autorizat Sandbox, vă rugăm să ne trimiteți un email pentru a primi o confirmare în acest sens. 
b. Garanția se aplică exclusiv cumpărătorului inițial și nu este transferabilă. 
c. Toate produsele trebuie să primească în prealabil aprobare din partea Sandbox Helmets înainte de a fi returnate. Produsele returnate fără o aprobare scrisă nu vor fi procesate și vor fi trimise înapoi clientului, costul acestei returnări fiind suportat de către client. 
d. Sandbox Helmets recomandă utilizarea unui serviciu de curierat asigurat ce permite urmărirea expedițiilor pentru returnarea produselor și nu își asumă responsabilitatea pentru distrugerea sau pierderea bunurilor în timpul transportului către sediul Sandbox Helmets. 
e. Costurile aferente returnării produselor reprezintă exclusiv responsabilitatea cumpărătorilor. Costurile pentru returnarea produselor către clienți vor fi suportate de către Sandbox Helmets. 
f. Toate costurile de transport legate de comanda inițială a produsului sunt nerambursabile și nu vor fi incluse în nici o restituire de bani acordată consumatorilor ca urmare a aplicării procedurii de garanție. 
g. Garanția își pierde valabilitatea, devine nulă, în cazul în care s-au adus modificări produselor ce nu au fost realizate de către Sandbox Helmets. 
h. Produsele care sunt reparate sau înlocuite pe garanție mai primesc acoperire doar pentru perioada rămasă din perioada garanției inițiale. Spre exemplu, produsele reparate sau înlocuite la 11 luni de la data achiziționării vor continua să fie acoperite de garanție doar pentru 1 lună. 
i. Bunurile reparate prin garanție sunt supuse disponibilității stocului de produse existent în acel moment. Sandbox Helmets va face tot posibilul să potrivească în cel mai bun mod culorile sau stilurile estetice ale diferitelor produse, dar nu poate garanta pentru acest aspect. 
j. Orice factură, chitanță, bon sau altă dovadă ce atestă procesul de achiziție trebuie să menționeze foarte clar dealerul autorizat Sandbox (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) de la care a fost cumpărat produsul respectiv, precum și data la care acesta a fost cumpărat. 
k. Produsele Sandbox Helmets nu sunt acoperite de nici o formă verbală de garanție. 
l. Dealerii autorizați Sandbox Helmets (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) nu sunt autorizați să aprobe sau să respingă cererile de garanție. Toate cererile de garanție în America de Nord pot să fie exclusiv aprobate de către Sandbox Helmets. 
m. Produsele achiziționate de pe site-ul eBay nu constituie obiectul garanției Sandbox Helmets. 
n. Sandbox Helmets își rezervă dreptul de a repara orice produs înainte de a-l înlocui sau de a restitui suma de bani aferentă achiziționării acestuia. 

AIRBLASTER – Politica de garanție 
 
Vă mulțumim pentru că ați achiziționat un produs Airblaster. Pe lângă faptul că arată excepțional, echipamentele pe care noi le producem au și multe alte proprietăți deosebite. Noi realizăm echipamente care chiar funcționează, care chiar își fac treaba excelent! Dacă se întâmplă cumva să aveți un produs Airblaster care este defect, noi vrem să vi-l reparăm numaidecât! 
Toate produsele Airblaster au o garanție limitată de 1 an. Oferim această garanție pentru defectele de fabricație. Noi garantăm că produsele Airblaster sunt lipsite de orice defect al materialelor utilizate ori al manoperei efectuate. Această garanție nu acoperă deteriorări cauzate de o utilizare necorespunzătoare, abuz, neglijență, accidente, uzura naturală a materialelor de-a lungul timpului, sau orice alte probleme care sunt, în mod rezonabil, de așteptat să apară ca urmare a purtării normale a produsului. 
 
PROCEDURILE DE GARANȚIE 
 
Bunuri cumpărate prin intermediul unui dealer autorizat Airblaster (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.) 
 
În cazul în care vă aflați în situația de a deține un produs Airblaster ce prezintă defecte de fabricație și ați achiziționat acest produs prin intermediul unui dealer autorizat Airblaster (S.C. EXTREME GEAR S.R.L.), vă rugăm să parcurgeți următorii pași pentru a beneficia de aplicarea garanției pentru produsul dumneavoastră: 
 
1. Faceți o vizită magazinului de unde ați cumpărat produsul Airblaster (SNOWBOARDPRO), explicați problema pe care o întâmpinați și faceți o solicitare pentru a vi se oferi garanția pentru produsul dumneavoastră. În cazul în care ați achiziționat produsul prin intermediul unui retailer online (www.snowboardpro.ro), vă rugăm să le scrieți un email prin care să le explicați problema cât mai clar posibil, atașați în acel mail și fotografii cât mai relevante care să prezinte defectul într-un mod cât mai vizibil posibil și solicitați obținerea garanției pentru produsul dumneavoastră. 
 
2. Dacă reprezentanții respectivului magazin (SNOWBOARDPRO) consideră că problema cu care vă confruntați dumneavoastră este cauzată de un defect de fabricație, atunci aceștia vor contacta serviciul de Suport Clienți Airblaster și vor solicita o autorizație de returnare (RA – return authorization). Magazinul se va ocupa de trimiterea produsului defect înapoi către Airblaster. Dacă vă aflați în situația de a fi cumpărat produsul Airblaster prin intermediul unui retailer online (www.snowboardpro.ro), atunci va trebui ca dumneavoastră să trimiteți produsul la retailerul online, iar reprezentanții acestuia îl vor trimite către noi. 
 
3. Produsul dumneavoastră va fi supus unei inspecții în cadrul depozitului nostru. Dacă, în urma acestei inspecții, se stabilește că problema este cauzată de un defect de fabricare, vom emite o dispoziție de înlocuire a produsului respectiv ori de restituire a sumei de bani aferentă costului la care dumneavoastră ați achiziționat produsul respectiv (în acest sens, vă rugăm să citiți punctul #4). În cazul în care noi considerăm că această problemă nu este cauzată de un defect de fabricație, atunci vom trimite produsul dumneavoastră înapoi către magazinul de la care l-ați cumpărat. (SNOWBOARDPRO) 
 
4. Dacă avem disponibil în stoc un produs prin care putem să vă înlocuim produsul defect, atunci îl vom trimite către magazin pentru dumneavoastră. În caz contrar, dacă nu avem în stoc un produs prin care putem să vă înlocuim produsul dumneavoastră defect, atunci vom trimite magazinului contravaloarea în bani a produsului dumneavoastră, iar reprezentanții acestuia vor putea, astfel, să vă restituie suma de bani aferentă costului la care ați achiziționat respectivul produs. 
 
5. În situația în care considerați că produsul dumneavoastră pote fi reparat foarte ușor, parcurgeți următorii pași pentru a obține o rambursare pentru reparația locală a produsului. Vă rugăm să luați cunoștință de faptul că noi  încurajăm reparațiile deoarece acestea reprezintă cea mai rapidă metodă prin care solicitările pentru garanție pot fi soluționate. Deși majoritatea reparațiilor sunt foarte ușor de realizat, vă rugăm să vă asigurați că urmați îndeaproape instrucțiunile următoare înainte de a trece la punerea în aplicare a procesului de modificare a produsului. Această procedură diferă de la caz la caz, așa că în mod categoric vă rugăm să comunicați cu reprezentanții magazinului prima dată și să vă asigurați că aceștia sunt perfect de acord cu efectuarea acestor modificări asupra produsului. Vă rugăm să țineți cont de faptul că atât magazinul, cât și compania Airblaster trebuie să aprobe în prealabil realizarea acestor reparații. 
 
Duceți produsul defect la magazinul de unde l-ați achiziționat și arătați-le problema apărută. Povestiți-le despre faptul că Airblaster afirmă în politica lor de garanție că vor trimite magazinelor banii necesari pentru acoperirea costurilor legate de reparația locală a produselor Airblaster. În cazul în care reprezentanții magazinului sunt de acord să vă ramburseze suma de bani aferentă costului de reparație al produsului, continuați procesul și căutați un atelier local de croitorie care poate să repare produsul dumneavoastră. Dar, înainte de a trece la punerea în aplicare a acestui pas, vă rugăm să faceți o fotografie a defectului produsului pentru a fi ulterior utilizată ca punct de referință pentru Airblaster și pentru magazinul de la care ați achiziționat produsul. Pentru pasul următor vă rugăm să obțineți de la atelierul local de croitorie un document care să stipuleze costul estimativ al reparației și să trimiteți acest document acompaniat de fotografia care prezintă defectul produsului într-un email la adresa customerservice@myairblaster.com. 
De îndată ce obțineți aprobare scrisă din partea Airblaster pentru efectuarea reparației, duceți chitanța pentru costul reparației înapoi la magazin și vă invităm să îi rugați pe reprezentanții acestuia să scaneze chitanța dumneavoastră și să o trimită prin intermediul unui email la adresa customerservice@myairblaster.com 
Airblaster va trimite suma de bani aferentă chitanței respective către magazin, iar ulterior reprezentanții acestuia vă vor rambursa costul reparației. 
 
Produsele achiziționate prin intermediul magazinului online Airblaster 
 
Dacă vă aflați în situația de a deține un produs Airblaster ce prezintă un defect de fabricație și ați achiziționat acest produs prin intermediul magazinului online Airblaster, vă rugăm să parcurgeți următorii pași pentru a beneficia de garanția produsului dumneavoastră: 
 
1. Trimiteți un email la adresa customerservice@myairblaster.com care să cuprindă următoarele infromații: 
a. Numele clientului sub care a fost plasată comanda 
b. Numărul comenzii – acest număr poate fi găsit în mailul de confirmare a înregistrării comenzii care a fost trimis către dumneavoastră imediat imediat după ce ați finalizat achiziționarea online a produsului respectiv. Acest număr începe cu litera „R”. 
c. Modelul, mărimea, culoarea produsului pentru care încercați să obțineți aplicarea politicii de garanție 
d. O explicație succintă a defectului de fabricație 
e. O fotografie care să prezinte așa-zisul defect de fabricare – fără nici un fel de excepție, este necesară o fotografie pentru ca noi să putem procesa o solicitare de garanție. 
 
2. Un reprezentant al departamentului nostru de Serviciu Clienți vă va contacta referitor la solicitarea dumneavoastră de garanție în termen de 1-3 zile lucrătoare. După constatarea noastră că cererea dumneavoastră de garanție este validă, vi se va emite o autorizație de returnare (RA – return authorizationcu un anumit număr pe care îl veți primi prin intermediul unui email. În acest email veți găsi, de asemenea, toate instrucțiunile necesare pentru returnarea produsului dumneavoastră – unde și cum să trimiteți acest produs. 
 
3. Produsul dumneavoastră va fi supus unei inspecții în depozitul nostru. Dacă în urma acestei inspecții se consideră că problema este cauzată de un defect de fabricație, vom înlocui produsul respectiv sau vă vom rambursa suma de bani aferentă costului la care dumneavoastră ați achiziționat produsul (în acest sens, vă rugăm să citiți punctul #4). În cazul în care noi o să considerăm că această problemă nu este cauzată de un defect de fabricare, noi vom trimite produsul înapoi către dumneavoastră. 
 
4. Dacă avem disponibil în stoc produsul pentru a înlocui produsul dumneavoastră defect, atunci vă vom trimite produsul. Veți primi un email de confirmare prin care veți fi anunțat că acest produs a fost livrat către dumneavoastră. În caz contrar, dacă nu avem disponibil în stoc un produs care să înlocuiască produsul dumneavoastră defect, vă vom restitui suma de bani aferentă comenzii în cardul dumneavoastră bancar. Veți primi un email de confirmare imediat de îndată ce cardul dumneavoastră a fost alimentat cu respectiva sumă de bani. 
 
5. În situația în care considerați că produsul dumneavoastră poate fi ușor reparat urmați aceiași pași menționați mai sus, dar solicitați că doriți ca produsul dumneavoastră să fie reparat local. Vom răspunde solicitării dumneavoastră de reparație în termen de 1-3 zile lucrătoare. Vă rugăm să luați cunoștință de faptul că noi încurajăm reparațiile produselor deoarece reprezintă cea mai rapidă soluție pentru rezolvarea unei solicitări de garanție. Dacă primiți aprobarea din partea departamentului de Serviciu Clienți al Airblaster, vă invităm să vă reparați produsul la un atelier local de croitorie. Ulterior, scanați chitanța ce atestă costul reparației respective și trimiteți-o într-un email la adresa de email customerservice@myairblaster.comAirblaster va rambursa suma de bani aferentă acelei reparații direct în cardul dumneavoastră bancar. 

NEASUMAREA RĂSPUNDERII ÎN CAZUL ACCIDENTĂRII UTILIZATORILOR PRODUSELOR SNOWBOARDPRO
 
Snowboardingulskiatul, surfingul, pescuitul, navigația, ciclismul, skateboardingul sau alte sporturi outdoor pot constitui niște activități periculoase. SNOWBOARDPRO nu își asumă nici un fel de răspundere în cazul accidentărilor sau chiar a decesului apărute în urma utilizării produselor din oferta noastra.